Apple sdílel novou reklamu na iPhone s názvem „Goodbye Leather“ na svém YouTube kanálu ve Spojeném království, měsíce poté, co společnost přešla z kůže na velmi kritizovaný textilní materiál „FineWoven“ pro doplňky.



Apple přestal prodávat kožené doplňky kvůli ekologickým výhodám, což byl skvělý záměr, ale doplňky FineWoven byly velmi špatně přijaty. Jen několik dní poté, co byly vydány první pouzdra FineWoven pro iPhone, si někteří zákazníci a média stěžovali na to, že materiál je náchylný k poškrábání a skvrnám. Objevila se také fotografie pouzdra FineWoven se špatně zarovnaným výřezem pro port USB-C. Joanna Stern z Wall Street Journal řekla, že její pouzdro FineWoven po pěti měsících používání „zhnědlo jako shnilý banán“. Apple se zatím ke kritice FineWoven nevyjádřil a teprve se uvidí, zda společnost ukončí tuto řadu pouzder nebo materiál nějakým způsobem vylepší.