Apple uzavřel dohodu s novým reklamním partnerem pro své aplikace Apple News a Akcie. Bohužel tento prodejce reklam – Taboola – má pověst toho, že používá jedny z nejhorších reklam, jaké jste kdy viděli.
Taboola je nechvalně známá tím, že na internetu používá chumbox reklamy, často groteskní nebo šokující reklamy, které mají upoutat vaši pozornost. Často se nacházejí ve spodní části článku a nemají žádný rozlišitelný vztah ke skutečnému produktu, který je inzerován. Měli bychom se tedy obávat, že se takové reklamy dostanou do aplikací Apple News a Akcie? Sara Fischer uvádí: „Taboola spolupracuje s více než 9 000 vydavatelskými partnery na prodeji reklamního prostoru ve svých službách více než 18 000 inzerentům po celém světě.“
„Většina těchto vztahů s klienty je přímá, což týmu Taboola skládajícím se z více než 100 moderátorů reklam usnadňuje stanovení určité úrovně kontroly,“ řekl Singolda. Jinými slovy, Taboola může být zodpovědná za nesmyslné reklamy u některých dalších webových partnerů, ale má také tým moderátorů, kteří budou monitorovat reklamy, které se budou zobrazovat zákazníkům Applu. Doufáme, že to znamená, že kvalita reklamy zůstane minimálně stejná jako nyní a možná se dokonce zlepší.