Apple vyřešil výpadek služby Soukromý přenos v iCloudu a po několika dnech obnovil plnou funkčnost pro uživatele po celém světě. Nedávný výpadek služby Soukromý přenos v iCloudu začal 25.7.2024 v 20:34 a byl vyřešen v neděli v 4:59 hodin.
Výpadek způsobil problémy některým uživatelům na více než 48 hodin, což je na Apple neobvykle dlouhá doba. Apple problém potvrdil na své webové stránce Stav systému, kde uvedl, že služba mohla být pomalá nebo nedostupná. Soukromý přenos v iCloudu je funkce dostupná pro předplatitele iCloud+, která je navržena tak, aby zlepšila soukromí tím, že šifruje data procházení a směruje je přes dva samostatné přenosové servery, jeden z těchto serverů provozuje společnost Apple, zatímco druhý spravuje toto nastavení a zajišťuje, že ani Apple, poskytovatelé internetových služeb, ani navštívené webové stránky nemají přístup ke skutečným informacím uživatelů. Mechanismus duálního přenosu služby pomáhá udržovat vysokou úroveň soukromí tím, že odděluje IP adresu uživatele od jeho dotazů DNS, což dále zakrývá online aktivitu uživatele.