Už je to nějaký čas, co Netflix začal zasahovat proti sdílení hesel, takže účet mohou sdílet pouze lidé, kteří žijí na stejném místě. Přestože platforma i přes to nadále rostla, počet nových předplatitelů v posledních čtvrtletích klesá – což může být důsledkem opatření proti sdílení.
Jak uvedla agentura Reuters, data z LSEG odhalila, že počet předplatitelů Netflixu zpomaluje od prvního čtvrtletí roku 2024. Platforma získala ve druhém čtvrtletí 4,82 milionu předplatitelů, což by bylo nejnižší číslo od prvního čtvrtletí roku 2023. Pro srovnání, Netflix získal ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 téměř 15 milionů předplatitelů. I když společnost pomaleji získává nové předplatitele, úspěšně zvyšuje příjmy z reklamy. Je to proto, že společnost prosazuje své nejnovější předplatné s reklamou. LSEG odhaduje, že příjmy společnosti z reklamy se v červnovém čtvrtletí více než zdvojnásobily a dosáhly 9,53 miliardy dolarů – což je nejvyšší růst od druhého čtvrtletí roku 2021.