Generální ředitel společnosti Sonos Patrick Spence dnes napsal blogový příspěvek na webové stránky Sonos, ve kterém se omlouvá za kontroverzní změnu designu aplikace Sonos a slibuje průběžné aktualizace v průběhu roku.
Spence řekl, že vylepšení aplikace pro zákazníky je prioritou společnosti číslo jedna, a vysvětlil, že řešení chyb, které se objevily v nové aplikaci, zpozdilo zavedení dalších funkcí. „Víme, že příliš mnoho z vás zaznamenalo značné problémy s naší novou aplikací, která byla vydána 7. května, a chci začít tím, že se vám osobně omluvím, že jsem vás zklamal. Ve společnosti Sonos není žádný zaměstnanec, kterého by nemrzelo, že vás zklamal, a ujišťuji vás, že vydání opravy aplikace pro všechny naše zákazníky byla a nadále bude naší prioritou číslo jedna.“
Spence sdílel náhled budoucích funkcí, přičemž Sonos plánuje vydávat aktualizace každé dva týdny.
Červenec a srpen:
- Zlepšení stability při přidávání nových produktů
- Implementace konfigurace hudební knihovny, procházení, vyhledávání a přehrávání
Srpen a září:
- Zlepšení odezvy na zvýšení hlasitosti
- Vylepšení uživatelského rozhraní na základě zpětné vazby od zákazníků
- Zlepšení celkové stability systému a řešení chyb
Září:
- Zlepšení spolehlivosti alarmů
Září a říjen:
- Obnovení režimu úprav pro seznamy skladeb a frontu
- Zlepšení funkčnosti v nastavení
Spence uvedl, že Sonos tvrdě pracuje na tom, aby získal zpět důvěru zákazníků prostřednictvím neustálého vylepšování aplikace.