iphone-7-iconJak už je nám známo, tak iPhone 7 není příliš odlišný od svých předchůdců, především po vzhledové stránce. Samozřejmě nějaké změny a novinky se na nových iPhonech udály, ale pro většinu to nejsou důvody k výměně telefonu za nový.



I přes to se ovšem prodává celkem ve velkém a nejen nás zajímá, co je hlavním lákadlem zákazníků. Bank of America se na to zaměřila natolik,  že se rozhodla udělat spotřebitelskou studii. Hledala právě 9 hlavních důvodu, proč uživatelé upgradují na iPhone 7 nebo na iPhone 7 Plus.

Hádali bychom, že to bude například právě voděodolnost, která tak uživatele zaujala. Ale není tomu tak. Voděodolnost zůstala jako druhá v pořadí z devíti dotázaných parametrů a na prvním, hlavním, místě je životnost baterie. Její prodloužení životnosti není nikterak ohromující ale zdá se, že 2 hodiny u iPhone 7 a 1 hodinu u iPhone 7 Plus je pro mnoho zákazníků důležitým faktorem. Samozřejmě se na předních místech umístily také další novinky, jako je vylepšený fotoaparát nebo nový procesor. Vzhled zřejmě až tak velkou roli u tohoto modelu nehraje.

img_0348

Zdroj: Businessinsider.com