Společnost Apple dnes zahájila program opravy pro zařízení iPhone 7, které jsou postiženy chybou, která způsobuje oznámení, že není k dispozici žádná služba, i když je dostupné mobilní pokrytí.



Apple uvádí, že problém je způsoben komponentem, který selhal na hlavní logické desce. Problém se týká malého procenta zařízení iPhone 7, ten způsobuje, že se zobrazí zpráva „žádná služba“ namísto správného připojení k dostupné mobilní síti. Zákazníci, kteří mají tento problém, obdrží bezplatnou opravu zařízení od společnosti Apple a ti, kteří již za opravu zaplatili, mají nárok na úhradu. Apple bude zasílat e-maily zákazníkům, kteří již dříve zaplatili za opravu související s tímto problémem, a nabídne jim vrácení peněz.

Podle Apple byly komponenty vyrobeny v období od září 2016 do února 2018 a byly prodány v Číně, Hongkongu, Japonsku, Macaa a ve Spojených státech. Čísla modelů, které jsou ovlivněny tímto selháním hardwaru jsou A1660, A1780 a A779. Zákazníci mohou zjistit, zda jsou jejich zařízení ovlivněny kontrolou čísla na zadní straně. Ti, kteří potřebují opravu, by se měli obrátit na autorizovaného poskytovatele služeb Apple, navštívit prodejnu Apple nebo kontaktovat podporu.

Zdroj: macrumors.com