23,4 milionu uživatelů – takový nárust se do konce roku odhaduje u řetěze a výrobce kávy Starbucks v oblasti objednávek a plateb pomocí mobilního telefonu ve vlastní službě firmy. To uvedla společnost eMarketer, která průzkum provedla. Podle ní dostane Apple Pay 22 milionů uživatelů do konce roku.
Společnost Starbucks tvrdí, že systém těchto mobilních platem a objednávek tvořil 12% amerických transakcí ve čtvrtletí, které skončilo 1. dubna. eMarketer odhaduje, že do roku 2022 společnost dosáhne 29,8 milionu uživatelů využívajících této služby.
Apple Pay předpovídá na 27,5 milionů v roce 2022, Google Pay 14,9 milionu a Samsung Pay 13,2 milionu. Pravděpodobně je to proto, že aplikace Starbucks je dostupná také na platformě iOS, ale také na Androidu. Apple Pay je ale jen pro iPhony a Google Pay a Samsung Pay jsou zase jen na Androidu.