Bezpečnostní kamera společnosti Netgear Arlo utrpěla tento víkend rozsáhlý výpadek, což je zajisté poslední věc, kterou chcete, když se spoléháte na zabezpečení domova. Výpadek začal pozdě v sobotu odpoledne, s různými stupni problémů.
Arlo potvrdil výpadek na svých fórech podpory a řekl, že problémy byly způsobeny „chybami při přihlášení“. Mnozí uživatelé Arlo nemohli přistupovat k záznamům detekce pohybu nebo sledovat živé přenosy. Jak uvedl Engadget, není to poprvé, co Arlo v posledních měsících utrpěl výpadek, ale data z Downdetectoru naznačují, že tento je mnohem rozšířenější než jiné. Ve svém příspěvku na fóru podpory se Arlo omluvil za výpadek a dále uvádí, že problémy nebyly způsobeny podezřelou aktivitou, jak bylo spekulováno.
„Omlouváme se za tento výpadek a chceme, abyste věděli, že náš tým i nadále pečlivě sleduje naše systémy, aby zajistil, že fungují podle očekávání. Ujistěte se, že všechny vaše nahrávky v cloudu jsou ve vaší knihovně a že i nadále budete přijímat upozornění na novou činnost zaznamenanou kamerovým systémem. Jak jsme viděli on-line komentáře spekulující o tom, že tento výpadek byl způsoben podezřelou činností, chceme se také podělit o to, že nemáme důvod se domnívat, že tomu tak bylo.“