Již od iOS 7 poskytuje společnost Apple službu Přeposílání zpráv, která může posílat zprávy SMS přijaté prostřednictvím vašeho zařízení iPhone do vašich dalších zařízení Apple.



Tato služba také umožňuje posílat zprávy z vašeho iPadu nebo Macu na jiná telefonní čísla, i když nepodporují iMessages (například na zařízení Android). Funkce Přeposílání zpráv nemusí být automaticky povolena ve vašem iPhonu. Po její aktivaci se tyto zprávy zobrazí ve všech zařízeních jako zelené bubliny chatu, což vám umožní rozlišit je od běžných modrých zpráv iMessages.

Jak aktivovat funkci Přeposílání zpráv v systému iOS 11

  • Spusťte aplikaci Nastavení.
  • Klepněte na Zprávy.
  • Klepněte na tlačítko Odesílání a příjem.
  • Klepněte na možnost Použít Apple ID pro iMessage.

  • Klepnutím na položku Přihlásit se použijte Apple ID pro iMessage.
  • Počkejte chvíli, až se iMessage aktivuje. Klepněte na tlačítko OK v dialogovém okně, které potvrdí, že vaše Apple ID je nyní používáno pro iMessage v ostatních zařízeních.
  • Klepněte na položku Nastavení -> Zprávy a v nabídce klepněte na novou možnost Přeposílání zpráv.

  • Odtud si můžete vybrat, která zařízení chcete zahrnout nebo vyřadit ze služby Přeposílání zpráv. Upozorňujeme, že v seznamu se zobrazí pouze zařízení přihlášená do stejného účtu iCloud a připojená k téže síti Wi-Fi.
  • Na zařízeních, které aktivujete, se může zobrazit bezpečnostní kód – ujistěte se, že zadáte správně kód a funkci na zařízení aktivujete.
  • Pokud jste postupovali podle výše uvedených kroků, ale funkce se neobjeví v nastavení iPhone, zkontrolujte, zda je vaše zařízení připojeno k síti Wi-Fi a zda je připojení k internetu dobré.
  • Dalším řešením je vypnutí a restartování zpráv iMessages přes Nastavení -> Zprávy -> iMessage. Můžete také vyzkoušet odhlásit se z iMessage a znovu se přihlásit: Vyberte Nastavení -> Zprávy -> Odesílání a příjem, klepněte na Apple ID v horní části a potom klepněte na Odhlásit se.
Zdroj: macrumors.com