Netflix je prakticky založen na tom, že můžete televizní seriály bezproblémově sledovat od prvního až do posledního bez reklam. Nyní platforma způsobuje nespokojenost některých uživatelů testováním propagačních reklam mezi epizodami.
Netflix potvrdil, že je to pouze jeden ze stovek testů, které běží každý rok a zobrazuje propagovaný obsah jako doporučení. „V Netflixu provádíme každoročně stovky testů, abychom mohli lépe pochopit, co pomáhá členům snadněji najít něco, co je bude bavit sledovat. Před několika lety jsme představili reklamy na základě zkušeností uživatelů televizní aplikace a pomohli jim najít něco, co by jim hledání seriálů usnadnilo. Od té doby experimentujeme s reklamami na základě personalizovaných doporučení a dále se učíme od našich členů. V tomto konkrétním případě testujeme, zda doporučení mezi jednotlivými epizodami pomáhají členům objevovat seriály. Je důležité si uvědomit, že uživatel může kdykoli přeskočit reklamu pokud nemá zájem.“ Přestože uživatelé, kteří jsou součástí testu, mohou reklamu přeskočit, někteří vyjadřují na Twitteru velkou nespokojenost.
@netflix I don’t like these ads you’ve started sliding in between my episodes of The Office! I’m well aware of what originals are on Netflix – don’t interrupt my binge watching to shove them down my throat!
— MarMar 🦑 Squidtuber (@MarinaTentacles) August 17, 2018
https://twitter.com/dogmeat707/status/1030274537391181825
Zdroj: 9to5mac.com