Zatímco mnoho zákazníků po celém světě začalo přijímat své objednávky iPhone Xs a iPhone Xs Max, někteří zákazníci ve Spojených státech čelí zpoždění při dodání. Díky tomuto zpoždění budou dodány až v pondělí 24. září a zdá se, že je to zaviněnou dohodou mezi společností Apple a UPS.



Mnoho zákazníků si na Twitteru stěžovalo, že jejich objednávka bude trvat do pondělí 24. září. Jeden uživatel služby Twitter kontaktoval podporu UPS, která vysvětlila, že její zásilka byla odložena, protože odesilatel překročil maximální objem, který uzavřel. „Máme smluvní dohodu s některými odesilateli, která omezuje množství balíků, které mohou být předány společnosti UPS v daný den. Je-li tato částka překročena, jako v tomto případě mohou mít balíčky zpoždění. Nejprve musíme odeslat ty balíčky, které nám byly odeslány v předchozích dnech, než můžeme exportovat ty, které byly odeslány nedávno.“

https://twitter.com/fleetjuice/status/1042935109983367169

https://twitter.com/BubbaBro97/status/1042933511127105536

https://twitter.com/CPSwoveland/status/1042930848721338368

Zdroj: 9to5mac.com