Pokud váš HomePod nereaguje, můžete jej odpojit od zdroje napájení a poté jej znovu připojit. Pokud to nefunguje můžete jej zkusit obnovit na tovární nastavení. V dnešním článku si ukážeme, jak na to.
Jak obnovit HomePod do továrního nastavení
- Na iPhonu nebo iPadu otevřete aplikaci Domácnost.
- Ujistěte se, že je vaše zařízení přihlášeno pomocí Apple ID, které jste použili k nastavení HomePodu.
- Na kartě Domů nebo Místnosti stiskněte a podržte HomePod a klepněte na Podrobnosti.
- Přejděte dolů a klepněte na Odstranit příslušenství.
Pokud nemůžete HomePod odebrat z aplikace Domácnost, můžete stisknutím horní části HomePodu obnovit jeho tovární nastavení. Zde je postup:
- Odpojte HomePod a připojte jej zpět.
- Stiskněte a podržte horní část zařízení.
- Poté, co stisknete a podržíte horní část HomePodu, rotující bílé světlo v horní části zařízení začne svítit červeně a Siri vám oznámí, že váš HomePod se chystá resetovat.