Společnost Prepear souhlasila se změnou loga hrušky, aby urovnala probíhající spor o ochrannou známku s Apple, potvrdil dnes spoluzakladatel společnosti. V srpnu Apple podal žalobu a tvrdil, že logo ve tvaru hrušky je příliš podobné vlastnímu logu společnosti Apple.
Ačkoli logo Prepear má tvar hrušky namísto jablka, Apple přesto tvrdil, že má podobný design. Nové logo Prepear obsahuje list, který je nakloněn odlišně, což je sice malá změna, nicméně nyní se dostatečně liší od slavného loga Apple. Byla také vylepšena ikona aplikace Prepear. Po žalobě zahájila společnost Super Healthy Kids, mateřská společnost Prepear, petici ve snaze přesvědčit Apple, aby žalobu stáhl a tato petice získala více než 250 000 podpisů. Generální ředitel Prepear nyní říká, že problém s ochrannou známkou byl vyřešen domluvou a že Prepear je s výsledkem spokojen.