Až budete příště potřebovat pomoc s některým ze svých zařízení, dejte si pozor na podvodníky, kteří se vydávají za technickou podporu Apple. Díky mnoha podvodům se vám hackeři snaží vzít peníze.
Jedna žena z Denveru to zjistila poté, co potřebovala pomoc se svým novým iPhonem 13. Poté, co si Cookie Pridemore koupila svůj nový iPhone, zjistila, že je zamčený a potřebuje pomoc, aby jej odemkla. Pomocí telefonu svého manžela pokračovala v hledání čísla zákaznického servisu společnosti Apple, kde zavolala na první číslo, které se objevilo. Netušila, že číslo bylo falešné. Pridemore řekla zpravodajské stanici v Denveru, že si neuvědomila, že když hledáte linku technické podpory společnosti, mnoho stránek, které se zobrazí, jsou podvody. „Byl na mém účtu a začal převádět peníze přes Zelle,“ dodala Pridemore.
Pridemore říká, že podvodník provedl tři převody peněz v celkové výši asi 1 500 dolarů z jejího bankovního účtu. Stalo se to proto, že během hovoru si vyžádal její údaje do aplikace pro převod peněz. Pokud obdržíte e-mail, o kterém se domníváte, že je phishingový, zkontrolujte, zda se zpráva neliší od zpráv, které jste od společnosti dostali dříve. Je také podezřelé, pokud zpráva vyžaduje osobní údaje, obsahuje přílohu nebo pokud adresa URL odkazu neodpovídá webu společnosti. Apple navíc říká, že pokud obdržíte podezřelý hovor od někoho, kdo tvrdí, že je podpora Apple, stačí zavěsit. Další informace o identifikaci padělků najdete na webu podpory společnosti Apple.