Instagram, sociální síť pro sdílení fotografií, nyní zavádí vizuální aktualizaci své aplikace. Kromě zářivější ikony společnost vyvinula také vlastní typografii, přičemž zdůrazňuje své zaměření na tvůrce.



„Ikona naší aplikace byla přepracována pomocí inovativního procesu 3D modelování, aby byla zářivá a živá,“ uvádí Instagram v tiskové zprávě. Společnost chce také předvést svou odlišnou identitu prostřednictvím písma. Uživatelé jej budou moci využít v příbězích a v Reels. „Při navrhování tohoto nového písma bylo naším cílem jej zpřístupnit všem na celém světě. Ve spolupráci s jazykovými odborníky z celého světa jsme přizpůsobili písmo všem, včetně arabštiny, thajštiny a japonštiny. Chceme podporovat všechny naše tvůrce a členy komunity, kteří posouvají kulturu kupředu, aby se plně vyjádřili v jakémkoli jazyce, který si zvolí.“ Bohužel, i když se zdá, že Instagram se neustále zlepšuje, dlouholetý požadavek jeho uživatelů stále nebyl splněn: nová aplikace pro iPad. Vzhledem k tomu, že aplikace sází ještě více na video než jen na fotografie, bylo by hezké mít je na větší obrazovce.