AirTag se stal nezbytným doplňkem mnoha cestovatelů po celém světě, protože lidem pomáhá snadno sledovat jejich zavazadla. A jak lidé začínají po pandemii opět hodně cestovat, prodej AirTagu v posledních měsících značně vzrostl.



Průzkum společnosti Circana ukazuje, že prodej trackerů, mezi které patří i AirTag, vzrostl v USA v lednu a únoru dohromady o 63 %. Dosud se tržby z prodeje těchto produktů zvýšily o 82 %. Přestože lze trackery kromě sledování zavazadel využít i na jiné věci, Circana upozorňuje, že vysoký zájem o toto příslušenství se shoduje s loňským nárůstem prodejů zavazadel a cestovních doplňků.

Podle Bena Arnolda, výkonného ředitele a analytika společnosti Circana, je příslušenství, jako jsou trackery, sluchátka a powerbanky, na prvním místě seznamu přání cestovatelů. „Kategorie jako trackery, sluchátka a powerbanky, které cestujícím poskytují zábavu a energii na cestách, zaznamenaly v náročném prvním čtvrtletí pozitivní růst,“ uvedl analytik. Od chvíle, kdy Apple představil AirTag, slýcháme spoustu zpráv o lidech, kteří díky tomuto příslušenství získali zpět svá ztracená zavazadla.