Generální ředitel společnosti Sonos Patrick Spence dnes napsal blogový příspěvek na webové stránky Sonos, ve kterém se omlouvá za kontroverzní změnu designu aplikace Sonos a slibuje průběžné aktualizace v průběhu roku.



Spence řekl, že vylepšení aplikace pro zákazníky je prioritou společnosti číslo jedna, a vysvětlil, že řešení chyb, které se objevily v nové aplikaci, zpozdilo zavedení dalších funkcí. „Víme, že příliš mnoho z vás zaznamenalo značné problémy s naší novou aplikací, která byla vydána 7. května, a chci začít tím, že se vám osobně omluvím, že jsem vás zklamal. Ve společnosti Sonos není žádný zaměstnanec, kterého by nemrzelo, že vás zklamal, a ujišťuji vás, že vydání opravy aplikace pro všechny naše zákazníky byla a nadále bude naší prioritou číslo jedna.“

Spence sdílel náhled budoucích funkcí, přičemž Sonos plánuje vydávat aktualizace každé dva týdny.

Červenec a srpen:

  • Zlepšení stability při přidávání nových produktů
  • Implementace konfigurace hudební knihovny, procházení, vyhledávání a přehrávání

Srpen a září:

  • Zlepšení odezvy na zvýšení hlasitosti
  • Vylepšení uživatelského rozhraní na základě zpětné vazby od zákazníků
  • Zlepšení celkové stability systému a řešení chyb

Září:

  • Zlepšení spolehlivosti alarmů

Září a říjen:

  • Obnovení režimu úprav pro seznamy skladeb a frontu
  • Zlepšení funkčnosti v nastavení

Spence uvedl, že Sonos tvrdě pracuje na tom, aby získal zpět důvěru zákazníků prostřednictvím neustálého vylepšování aplikace.