Apple stáhl reklamu na iPhone 16, která propagovala vylepšenou personalizovanou Siri – jen pár dní poté, co oficiálně oznámil zpoždění klíčových funkcí Apple Intelligence. Po zpoždění těchto funkcí Apple reklamu stáhl z YouTube i ze sociálních sítí.
V reklamě hrála Isabella Ramsey, která se Siri ptala na jméno osoby, se kterou měla schůzku v restauraci minulý měsíc. Apple popsal Siri takto: „S povědomím o vašem osobním kontextu, schopností provádět akce napříč aplikacemi a s bohatším porozuměním jazyku vám Siri pomůže jako nikdy předtím.” Apple říká, že vylepšená Siri bude dostupná „v průběhu příštího roku“. A podle informací Bloombergu se funkce neobjeví dříve než v roce 2026. Někteří zaměstnanci Apple se obávají, že by Siri mohla být přepracována úplně od začátku. Apple se údajně potýká s technickými omezeními současného hardwaru, což může vést k omezení funkcí Siri a zpomalení výkonu na současných zařízeních. Uživatelé tedy mohou čekat na vylepšenou Siri déle, než se předpokládalo.