Generální ředitel Netflixu Ted Sarandos se brzy objeví v epizodní roli v seriálu The Studio na Apple TV+. Před touto premiérou poskytl rozhovor pro Variety, ve kterém se vyjádřil i k Apple TV+ jako konkurenci Netflixu.



A jeho odpověď byla překvapivá: „Nerozumím tomu.“ Sarandos byl dotázán na konkurenční streamovací služby, včetně Prime Video, Max a Apple TV+. K Apple TV+ se vyjádřil poměrně jednoznačně: „Nerozumím tomu jinak než jako marketingovému tahu, ale jsou to velmi chytří lidé. Možná vidí něco, co my ne.“ Tento komentář naznačuje, že Sarandos stále nevidí smysl v tom, proč Apple vůbec vstoupil do světa streamovacích služeb. I po pěti letech od spuštění platformy působí dojmem, že je tímto krokem Applu zaskočen.

Apple TV+ se prezentuje jako služba zaměřená na exkluzivní obsah bez rušivých reklam a bez rozsáhlého archivu starších filmů a seriálů. To oceňuje například uživatel Hen, jehož komentář na Variety získal několik pozitivních ohlasů: „Jedinou streamovací službou, kterou jsem si kdy předplatil, je Apple TV+. Líbí se mi, že mě nerozptyluje katalog nostalgických filmů a seriálů. Miluji, že je bez reklam. Miluji, že nabízí kvalitní původní obsah.“ Z pohledu Netflixu však Apple TV+ zatím nepředstavuje významnou hrozbu. Přestože Apple investuje do exkluzivního obsahu a získává prestižní ocenění, v počtu předplatitelů stále zaostává za Netflixem.