Někteří uživatelé v posledních týdnech obdrželi spoustu spamů, které je zvali na různé události. Rozesílatelé spamů poté získali přístup k jejich iCloud účtu. Společnost uznala nyní problém, a všem uživatelům se omlouvá.
Společnost Apple nyní aktivně pracuje na odstranění těchto problémů a na blokování uživatelů, kteří rozesílali podvodné pozvánky, aby tak získali přístup k iCloud účtu. Podvodné e-maily již uživatelé dostávali dříve, ale s přicházejícími Vánoci jejich množství vzrostlo. Příjemci takových spamů sice můžou odmítnout pozvání na událost, ale nezabrání tomu, aby jim v budoucnu nepřišly další spamy.
V aplikaci Kalendář, jak na Macu, tak na iPhonu či iPadu chybí jakékoliv zabezpečení, které by bránilo přijmu takovýchto pozvánek, anebo aspoň způsob jak je zablokovat. Jediným momentálním řešením je neklikat na žádné odkazy v takových pozvánkách. Společnost se nyní snaží zabránit přijmu spamů pomocí jejich serverů.