Facebook v současné době testuje novou část své mobilní aplikace s názvem „Dnes v …“, která podle TechCrunchu slouží jako zdroj informací o událostech, oznámeních a místních zprávách.
Společnost zahajuje místní centrum s malou skupinou zkušebních trhů, včetně New Orleans, Louisiana; Olympia, Washington; Billings, Montana; Binghamton, New York; Peoria, Illinois; a Little Rock, Arkansas. Uživatelé na těchto trzích mohou přistupovat k této funkci prostřednictvím tlačítka nabídky vpravo dole, který je označen třemi vodorovnými řádky v hlavní aplikaci Facebook.
Není to poprvé, co se Facebook snaží rozvíjet místní obsah. Loni sociální síť představila samostatné místní objevování v použití aktuálních informaci o poloze a příležitostní návrhy příspěvků, článků, fotek a videí z místních zdrojů, o které by mohl mít uživatel zájem.
Podrobnější informace o nasazení této funkce po celém světě zatím nebyly zveřejněny.