Nová zpráva od The Daily Beast ukazuje neveřejné a interní metriky o Snapchatu. Nové údajě naznačují, proč se Snapchat tak rychle pustil do redesignu ke zvýšení zasazení reklamy do aplikace. Po druhém Q3 z loňského roku totiž Snapchat přiznal, že aplikace může být dost obtížně použitelná s reklamou.



Kromě nového designu má přijít lepší oddělení přátel a mediálních sekcí. Zvýšit zobrazení reklamy by mohlo být i umístění do příběhů.

Snapchat se zpočátku stal rychle populárním a v jeho vrcholu ho používalo 35 milionů lidí denně, ale k 16.9.2017 to bylo už méně jak 20 milionů.

Je však důležité říci, že Snapchat začal mít problémy, až když Instagram zkopíroval funkci „Příběhy“. Díky tomu se Instagram stal doslova hitem a Facebook přidal později možnost příběhů i do Facebook Messangeru.

Zdroj: 9to5mac.com