Společnost YouTube následovala firmy jako je Facebook, Instagram a Twitter, tentokrát potvrdila, že experimentuje s tím, jak jsou zobrazovány videa na hlavní stránce. Zpráva pochází z účtu @TeamYouTube, poté, co společnost reagovala na nespokojeného uživatele (prostřednictvím iGeneration).



Kanál příspěvků YouTube tradičně začíná bannerem „Dnes“, v němž se zobrazuje chronologický seznam všech videí, které zveřejnili uživatelé YouTube. Pro ty, kteří jsou v testování nového zobrazování, je to nahrazeno tím, co služba YouTube nazývá „personalizovaný seznam“, který zřejmě používá historii sledovaných účtů a další faktory, které doporučují videa, o kterých si společnost myslí, že je uživatel bude chtít sledovat.

YouTube již na své domovské stránce a na postranním panelu dalších videí uvádí doporučená videa, což vedlo mnoho uživatelů k tomu, aby negativně reagovali na změnu posledního chronologického seznamu videí, které lze nalézt ve službě. Není jasné, na jakých platformách se experiment v současné době uskutečňuje, ale pokud se spustí pro všechny uživatele, bude pravděpodobně ovlivňovat službu YouTube na mobilním zařízení, počítači, televizi a dalších. Tato funkce je již dlouho populární mezi sociálními sítěmi. Facebook ji má již léta a Instagram ho následoval v březnu 2016, když uvedl, že jeho uživatelé často nevidí příspěvky, které by je zajímali, ačkoli společnost od té doby provedla mírné vylepšení algoritmů.

Zdroj: macrumors.com