Indie je velmi specifický trh, zároveň se jedná o zemi, ve které žije 1,3 miliardy lidí, takže je to velká šance s mobilními telefony na tomto rozvojovém trhu. Bohužel strategie, kterou měl Apple naplánovanou neodpovídá daným očekáváním. Tim Cook totiž v zákulisí pracuje na změně plánů pro Indii.



Podle nové zprávy tato strategie zahrnuje lepší a dlouhodobější maloobchodní obchody s vyššími prodejními cíli, otevření oficiálních Apple Store prodejen v Indii, „přehodnocení“ vztahu společnosti s nezávislými maloobchodníky a zdokonalování aplikací a služeb „ u indů. “ Tento poslední bod obsahuje zejména „upravenou“ verzi aplikace Apple Maps, která je určena k uvedení do provozu do roku 2020. 

Služby jako je Apple Music přijali v Indii ve velkém, ale ostatní služby jako je Siri, se potýká s problémy a to hlavně kvůli indickému akcentu v angličtině. Siri tedy často nerozumí některým slovům.

Vybudování Apple Store prodejen je naplánováno na rok 2019 a to v Dillí, Bengaluru a Bombaji. Apple měl dříve problém s otevřením oficiálního Apple Storu, stejně jako zahájením prodeje iPhonů, protože nesplňoval 30% podíl výroby z místního trhu, až splnil toto pravidlo, tak mohl začít prodávat iPhone SE a iPhone 6s.

Na indickém trhu má Apple jedenáctou pozici a jen jedno procento z prodeje telefonů v Indii, kterých se v první polovině roku 2018 prodalo méně než 1 milion kusů. Pro srovnání výrobce Xiaomi prodal za stejné odobí 19 milionů kusů svého chytrého telefonu. Rozhodně se tedy nejedná o nezájem o chytré telefony.

Zdroj: macrumors.com