Šťastné výročí, tak by se dal vyjádřit srpen 2018, jsou to totiž přesně 2 roky od nenápadného zkopírování příběhů ze Snapchatu, známé jako Instagram Stories (příběhy). Samozřejmě byl Instagram obviněn z bezostyšného kopírování funkce Snapchatu a jeho ochranných známek, což přimělo generálního ředitele Kevina Systroma připustit, že by si Snapchat zasloužil úvěr.



Snapchat hodně propagoval tento formát, to bylo něco co uživatelé chtěli a nikdo jiný jim to nenabízel. Dalším krokem bylo vytvoření konkurenta pro YouTube, tedy Snapchat Discovery. Připomíná vám to něco? Ano, Instagram před pár týdny představil IGTV.

Instagram dnes sdílel následující infografiku k oslavě 2. výročí příběhů.

Instagram uvedl: „Snažili jsme se přinést inovativní a zajímavé funkce příběhům, které umožňují lidem vyjádřit se novými způsoby a hlubším propojením s přáteli – ať už přidáváte svou oblíbenou píseň k vašemu příběhu pomocí hudební funkce nebo získání názoru svého přítele pomocí ankety a nálepky.