Sdílejte

Televizní reklamy Apple se umístily na třech místech v žebříčku Adweek v roce 2018. Tento žebříček vyzdvihuje nejlepší mediální reklamy od tisku až po film. Nejvyšší pozice v žebříčku bylo druhé místo, kde se umístil s reklamou nazvanou „Welcome Home“.



Apple se dále umístil na 19. místě s reklamou „Unlock“, která znázorňuje dívku na střední škole, která odemyká svůj iPhone. Samozřejmě reklama byla zaměřena na funkci Face ID. Apple také obsadil 9. místo se svojí nedávno zveřejněnou reklamou „Share your Gifts“, kterou Adweek dokonce v listopadu prohlásil za výjimečnou reklamu. Podle tvůrců reklamy výzkum ukázal, že 7 z 10 lidí má pocit, že nejsou kreativní nebo neplní svůj tvůrčí potenciál. Pomůže tato reklama učinit lidi více kreativní? Možná, ale pokud nic jiného, ​​přinejmenším připomene divákům, že vytváření bez sdílení je jako koupit nádherný dárek – a pak ho někam zamknout.

Zdroj: 9to5mac.com