Vzhledem k tomu, že aplikace TikTok může být v USA zakázána, Facebook se toho snaží využít a testuje možnost publikování krátkých videí v aplikaci Facebook. TikTok je velmi populární mezi teenagery a její odstranění by zanechalo mezeru na trhu.
Velká studie o používání aplikací zjistila, že TikTok je u dětí téměř stejně populární jako YouTube. Průzkum 60 000 rodin v USA, Velké Británii a Španělsku zjistila, že děti ve věku 4–15 let tráví 80 minut denně sledováním videí v aplikaci TikTok, což je jen o pět minut méně, než tráví sledováním YouTube. Facebook neztrácel čas a představil novou funkci v aplikaci Instagram Reels. Reels umožňuje vytváření zábavných videí, která můžete sdílet s přáteli nebo s kýmkoli na Instagramu. Můžete je upravit pomocí zvuku, efektů a nových nástrojů. Softwarový inženýr Roneet Michael uvedl, že se společnost nyní snaží vytvořit něco podobného ve své hlavní aplikaci.
INTERESTING!
Facebook is also testing a ‘short videos’ feed with TikTok-like swipe up in its main appThis appears to be in addition to Instagram Reels
h/t @roneetm pic.twitter.com/0XHiSowCwW
— Matt Navarra (I quit X. Follow me on Threads) (@MattNavarra) August 13, 2020