Podle údajů shromážděných společností Consumer Research Intelligence Partners (CIRP) společnost Apple na americkém trhu s inteligentními reproduktory příliš neprosperuje, zatímco Amazon a Google nadále dominují.



Od roku 2017 je Amazon dominantní společností na trhu s inteligentními reproduktory, přičemž více než dvě třetiny inteligentních reproduktorů v amerických domácnostech tvoří zařízení Amazon. Google drží zhruba čtvrtinový podíl, zatímco Apple a Facebook mají malý zbývající podíl. Josh Lowitz, partner a spoluzakladatel CIRP, uvedl, že zatímco instalovaná základna inteligentních reproduktorů za poslední rok vzrostla o více než 25 milionů jednotek, což dosáhlo celkem 126 milionů jednotek, Apple stále nedokázal smysluplně proniknout do tohoto trhu. CIRP odhaduje, že více než 20 milionů amerických domácností má více než jedno zařízení Amazon Echo, zatímco zhruba osm milionů amerických domácností má více zařízení Google Home, což znamená, že 43 procent vlastníků Amazon Echo a 38 procent vlastníků Google Home má více než jeden reproduktor. Pro srovnání, pouze dva miliony domácností mají více než jeden HomePod.