Před několika týdny Apple vydal aktualizaci iOS 14.7.1, která opravovala chybu při odemykání Apple Watch a řešila bezpečnostní chybu, která mohla být aktivně využívána hackery.



Někteří uživatelé však zaznamenali problém se signálem operátora. Uživatelé říkají, že nepomohlo restartování telefonu, vyjmutí SIM karty a dokonce ani obnovení nastavení sítě, stále se objevuje „Žádná služba“. Jak můžete vidět na fóru pro vývojáře a fóru Apple, k tomuto problému dochází nejméně několik týdnů. Společnost Apple na své stránce podpory doporučuje několik tipů, co dělat, když se na iPhonu objeví „Žádná služba“ nebo „Hledání“. Některé z těchto tipů zahrnují:

  • Vypnout a znovu zapnout mobilní data
  • Restartovat zařízení
  • Zkontrolovat aktualizaci nastavení operátora
  • Vyjmout SIM kartu
  • Obnovit nastavení sítě
  • Aktualizovat iPhone nebo iPad
  • Kontaktovat operátora

https://twitter.com/hugomaesta/status/1427626281944895488?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1427626281944895488%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2F9to5mac.com%2F2021%2F08%2F17%2Fios-14-7-1-users-complaining-no-service-after-updating-iphone%2F