Dostupnější plán Netflix podporovaný reklamou by mohl být představen před koncem roku 2022, řekl Netflix zaměstnancům v interním dopise (prostřednictvím The New York Times).
Netflix v současné době plánuje představit novou formu předplatného s reklamou s cílem přilákat nové předplatitele, kteří považují současné ceny za nedostupné. Společnost v posledních několika letech neustále zvyšovala své ceny a na začátku roku 2022 byly ceny výrazně zvýšeny. Netflix v dubnu uvedl, že ztratil předplatitele v prvním čtvrtletí roku a pro Netflix to znamenalo první ztrátu předplatitelů za více než deset let. Netflix ztratil 200 000 předplatitelů a očekává, že příští čtvrtletí ztratí další dva miliony. Ztráta předplatitelů byla částečně připsána sdílení účtu, což Netflix hodlá řešit. Netflix zaměstnancům v dopise sdělil, že plánuje omezit sdílení hesel tím, že omezí přístup předplatitelům, kteří sdílejí domácnost. Netflix odhaduje, že 222 milionů domácností sdílí s dalšími 100 miliony domácností. Netflix začal v březnu testovat extra platbu pro ty, kteří sdílejí své účty s lidmi mimo své domácnosti.