Apple údajně vedl diskuse s mediálními agenturami a manažery o prodeji reklamního času na své službě Apple TV+, což vedlo ke spekulacím, že Apple chystá předplatné s reklamami, možná již v příštím roce.



Podle DigiDay vedl reklamní šéf Applu Todd Teresi schůzky s vedoucími pracovníky holdingové společnosti za účelem prodeje prostoru pro videoreklamu, přičemž další diskuse se údajně uskuteční v roce 2022. Apple se snaží ztrojnásobit své příjmy z reklamy ze 4 miliard dolarů ročně na dvouciferná čísla rozšířením své reklamy na více aplikací a služeb a manažeři Applu jasně vidí Apple TV+ jako nevyužitý potenciál. V současné době jsou reklamní spoty rozmístěny v aplikacích Zprávy a Akcie a také v App Store na iPhonu, iPadu a Macu. Apple již také generuje příjmy na ‌Apple TV+‌ prostřednictvím reklam během streamů MLB Friday Night Baseball, ačkoli tyto spoty prodává MLB.