Apple zaznamenal prudký pokles prodeje iPadů ve fiskálním roce 2022, podle výsledků za čtvrté čtvrtletí, které byly dnes sdíleny. iPady vydělaly v roce 2022 29,2 miliardy dolarů, což je pokles oproti 31,8 miliardám dolarů v roce 2021.



Po většinu roku 2022 se iPadům věnovala malá pozornost a zásoby byly výrazně omezené. Apple v březnu vydal iPad Air, ale nepředstavil nový design, soustředil se především na přidání čipu M1. Během fiskálního roku 2022 nebyly vydány žádné jiné iPady, a zatímco prodeje iPadu Pro a ‌iPadu‌ desáté generace budou započítány v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2023. Apple letos několikrát řekl, že čelil problémům s dodávkami ‌iPadu‌, což mohlo mít dopad na prodej. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 přinesl prodej iPadů tržby 7,17 miliardy USD, což je pokles z 8,25 miliardy USD ve čtvrtletí předchozího roku. Meziroční srovnání je obtížné, protože Apple představil nové iPady během čtvrtého čtvrtletí loňského roku.