Spolu s vydáním iOS 16.1 Apple aktualizoval své zásady App Store, aby jasně stanovil, že aplikace jako Facebook, které nabízejí propagace pro příspěvky a další reklamní obsah, musí pro tyto funkce používat nákupy v aplikaci.



Mateřská společnost Facebooku Meta není spokojena s pokyny společnosti Apple a ve svém prohlášení pro The Verge uvedla, že Apple vytváří zásady, aby podpořil své vlastní podnikání. „Apple pokračuje v aktualizaci svých zásad, aby rozvíjel své vlastní podnikání, již dříve řekl, že nevezme podíl z reklamy vývojářům, a nyní zjevně změnil názor. Jsme odhodláni nabízet malým podnikům jednoduché způsoby, jak zobrazovat reklamy a rozvíjet své podnikání v našich aplikacích.“ Facebook umožňuje společnostem a jednotlivcům platit za „propagaci“ příspěvku, který si vede dobře, a dostat jej tak před více potenciálních diváků a zákazníků. Před aktualizací pokynů Apple několikrát uvedl, že digitální obsah prodávaný v aplikacích musí být prodáván prostřednictvím nákupů v aplikaci, ale Facebook toto pravidlo nedodržel.