AirPods nefungují? Ať už máte problémy s jejich připojením nebo nabíjením, potíže se zvukem nebo něco jiného, ​​v dnešním článku si ukážeme několik způsobů, jak můžete tyto problémy opravit.



AirPods nabízejí velmi rychlé párování a praktické funkce, jako je automatické přepínání mezi vašimi zařízeními Apple. Ale stejně jako všechna zařízení, mohou se vyskytnout problémy s připojením a další.

AirPods nefungují?
  • Znovu zkontrolujte baterii pouzdra AirPods.
  • Vložte obě AirPods do pouzdra a otevřete víko poblíž vašeho iPhonu, abyste viděli stav baterie.
  • Znovu zkontrolujte, zda se Bluetooth na vašem iPhonu nevypnulo (Nastavení > Bluetooth > ujistěte se, že přepínač je v poloze zapnuto).
  • Pokud vaše AirPods nelze připojit nebo máte stále problémy se zvukem, resetujte je.

  • Když máte AirPods v nabíjecím pouzdře, přibližte je k iPhonu a otevřete víko. Měli byste vidět baterii jak pro pouzdro, tak pro AirPods.
  • Apple doporučuje zajistit, aby bylo pouzdro AirPods plně nabité a nechat AirPods nabíjet uvnitř po dobu alespoň 30 sekund, než je zkusíte použít. Pokud mají vaše AirPods velmi nízkou kapacitu baterie, nechte je samozřejmě nabíjet déle.
  • Pokud se vaše AirPods nenabíjejí, mohou být kovové nabíjecí kontakty na spodní straně AirPods nebo na spodní straně nabíjecího pouzdra blokovány nečistotami.
  • Dávejte pozor, abyste nepoškodili konektory na spodní straně nabíjecího pouzdra, pokud se pokusíte odstranit jakékoli usazeniny nebo nečistoty.
  • Pokud je vaše nabíjecí pouzdro AirPods vybité a nenabíjí se, zkuste jiný kabel (nebo použijte druhou stranu toho, který máte), nebo zkuste nabíjet bezdrátově, pokud máte nabíjecí pouzdro s podporou bezdrátového připojení.
  • Pokud se vaše sluchátka AirPods nebo pouzdro stále nenabíjí, kontaktujte podporu Apple nebo zamiřte do nejbližšího autorizovaného servisu.