V průzkumu MBLM’s Brand Intimacy 2022 se Apple umístil na třetím místě v tom, jak jsou spotřebitelé věrni značkám, které používají a milují, a umístil se za Teslou (druhé místo) a Disney (první místo).



Podle průzkumu jsou v top 10 tři technologické značky (Apple, Tesla a Android), oproti dvěma v roce 2021. „Jsme nadšeni, že můžeme sdílet další výsledky průzkumu Brand Intimacy,“ řekl Mario Natarelli, vedoucí společnosti MBLM. Průzkum zahrnoval více než 600 značek a více než 1,4 miliardy slov analyzovaných v roce 2021. K dnešnímu dni MBLM oznamuje pouze nejvýkonnější značky, následované průmyslovými statistikami v 19 kategoriích. Celý průzkum si můžete přečíst zde.

Zde je 10 nejoblíbenějších značek, včetně jejich skóre:

  • Disney – 68.1
  • Tesla – 67,4
  • Apple – 65,3
  • Sony – 65,0
  • YouTube – 64.3
  • Mercedes – 63.9
  • Trader Joe’s – 59.8
  • Netflix – 59.6
  • Android – 59.1
  • SEGA – 59.1