Apple představil podporu pro bezpečnostní klíče s iOS 16.3 a macOS 13.2. I když fungují na iPhonu, iPadu, Macu a na webu, v některých případech nejsou podporovány, i když byly úspěšně nastaveny na jednom zařízení.



V dnešním článku si ukážeme 5 způsobů, kdy bezpečnostní klíče nefungují s Apple ID. Nastavení vašeho Apple ID pro práci s bezpečnostními klíči není pro každého, protože přebíráte plnou odpovědnost za svůj účet. Pokud ztratíte klíče, může být váš účet trvale zablokován. Ale pro ty, kteří chtějí vyšší úroveň zabezpečení pro své Apple ID, fyzické klíče to absolutně poskytují.

5 způsobů, kdy bezpečnostní klíče Apple ID nefungují

  • Nemůžete použít pouze jeden bezpečnostní klíč – k nastavení funkce musíte mít alespoň dva (oba s certifikací FIDO)
  • K iCloudu pro Windows se nemůžete přihlásit pomocí bezpečnostních klíčů
  • Nemůžete se přihlásit do starších zařízení, která nelze aktualizovat na verzi softwaru, která obsahuje podporu pro bezpečnostní klíče
  • Podřízené účty a spravovaná Apple ID nejsou podporovány
  • Apple Watch, které jsou spárovány s iPhonem člena rodiny, nejsou podporovány – pro použití bezpečnostních klíčů je třeba nastavit hodinky s vaším vlastním iPhonem

Požadavky na nastavení bezpečnostních klíčů s Apple ID

  • Pro vaše Apple ID je nastaveno dvoufaktorové ověřování
  • iOS 16.3, iPadOS 16.3 nebo macOS Ventura 13.2 nebo novější na všech zařízeních, na kterých jste přihlášeni pomocí svého Apple ID
  • Chcete-li se přihlásit k Apple Watch, Apple TV nebo HomePodu po nastavení bezpečnostních klíčů, potřebujete iPhone nebo iPad s verzí softwaru, která bezpečnostní klíče podporuje
  • Moderní webový prohlížeč – pokud nemůžete použít bezpečnostní klíč k přihlášení na webu, aktualizujte prohlížeč na nejnovější verzi nebo vyzkoušejte jiný prohlížeč