Recenze na HomePod 2 se objevily již nyní předtím, než zařízení dorazí prvním majitelům. Mezi zajímavé detaily patří fakt, že HomePod druhé generace stále zanechává stopy na dřevěných površích, ale napájecí kabel lze snadno vyměnit.
Krátce po obdržení původního HomePodu si někteří zákazníci začali všímat skvrny na dřevěných deskách způsobené základnou reproduktoru. Apple nakonec oficiálně prohlásil a sdílel dokument podpory, že skutečně může zanechat stopy na některých dřevěných površích. Společnost říká, že problém je způsoben oleji difundujícími mezi silikonovou základnou a povrchem stolu a po odstranění HomePodu mohou stopy zmizet – ale také nemusí. Pro ty, kterých se to týká, Apple doporučuje umístit HomePod na jiné místo. S ohledem na to MKBHD testoval HomePod 2 oproti originálu a vypadá to, že Apple vylepšil základnu, takže nezanechává tak výraznou stopu, ale stále se trochu objevuje. MKBHD říká, že také trvá o něco déle, než HomePod 2 stopu zanechá.
Je třeba mít na paměti, že s tím nemá problémy jen HomePod. V roce 2018, kdy se problém objevil s původním HomePodem, bylo zjištěno, že ostatní reproduktory, jako Sonos a Amazon Echo, způsobují stejný problém. Jednou nevýhodou původního HomePodu byl pevný napájecí kabel, který ztěžoval nastavení pro ty, kteří se pokoušeli kabel odstranit. Byl to také průšvih, pokud byl poškozen domácím mazlíčkem nebo jinou situací. HomePod 2 to řeší pomocí odnímatelného napájecího kabelu.