Netflix v květnu začal zasahovat proti sdílení hesel ve Spojených státech a rozhodnutí bylo pro společnost prospěšné, podle údajů o předplatitelích, které sdílela analytická společnost Antenna (prostřednictvím The Wall Street Journal).



Těsně po ukončení sdílení hesel ve Spojených státech dosáhla průměrná denní registrace nových uživatelů Netflixu 73 000 za den, což je 102procentní nárůst oproti předchozímu 60dennímu průměru. Netflix zaznamenal 26. a 27. května téměř 100 000 nových registrací, což je mnohem více než při lockdownu v období COVIDu. Netflix po změně zaznamenal také nárůst zrušení předplatného, ale počet lidí, kteří zrušili předplatné, nepřekonal počet nových registrací. Antenna říká, že poměr registrací a zrušení od 23. května vzrostl o 25,6 procenta ve srovnání s předchozím 60denním obdobím.

Podle Netflixu sdílelo účty více než 100 milionů domácností, což ovlivnilo jeho schopnost „investovat a vylepšovat Netflix“ pro platící členy. Společnost uvedla, že očekává určitou reakci na toto opatření, ale na základě dřívějšího zavedení v jiných zemích změna vedla ke zrychlení růstu tržeb a členské základny. Netflix již neumožňuje předplatitelům sdílet hesla s lidmi, kteří nežijí na stejném místě. Uživatelé Netflixu si musí zřídit primární umístění a předplatitelé, kteří žijí jinde, nemohou účet používat.