Hodně mluvíme o CarPlay, ale nová data naznačují, že to, co spousta lidí ve svém autě dělá nejčastěji, je poslech AM/FM rádia. Ano, je rok 2023 a možná si myslíte, že AM/FM rádio je na ústupu, ale nová data ukazují, že tomu tak pro mnoho lidí nebude.



Údaje pocházejí od lidí z Edison Research, který se ptal lidí, jak tráví čas posloucháním v autě. Výsledky jsou rozděleny do dvou kategorií: výsledky od lidí, kteří nemají Android Auto nebo CarPlay, a od těch, kteří je mají.

Lidé, kteří nemají CarPlay ani Android Auto:

  • 67 % času stráveného poslechem AM/FM rádia
  • 9 % času stráveného poslechem streamovacích služeb, jako je Apple Music
  • 12 % času stráveného poslechem SiriusXM
  • 4 % času stráveného poslechem podcastů
  • 8 % času stráveného posloucháním „jiných“

Lidé, kteří mají CarPlay nebo Android Auto

  • 46 % času stráveného poslechem AM/FM rádia
  • 18 % času stráveného poslechem streamovacích služeb, jako je Apple Music
  • 19 % času stráveného poslechem SiriusXM
  • 7 % času stráveného poslechem podcastů
  • 10 % času stráveného posloucháním „jiných“

Podle údajů tráví lidé, kteří mají CarPlay nebo Android Auto, přibližně dvakrát více času poslechem streamované hudby ve svých autech než ti, kteří je nemají. Přesto je zajímavé obrovské množství času, který lidé tráví poslechem AM/FM rádia ve svých autech.