Apple interně testuje nový nástroj generativní umělé inteligence podobný ChatGPT, který zaměstnancům umožní nabízet do budoucna rychlejší technickou podporu. Apple nedávno spustil pilotní program, který poskytuje vybraným poradcům podpory AppleCare přístup k novému nástroji nazvanému „Ask“.



Tento nástroj dokáže automaticky generovat odpovědi na technické otázky, které dostávají od zákazníků, podle informací získaných od MacRumors. Poradci pak mohou předávat informace zákazníkům v online chatech nebo po telefonu. „Ask“ automaticky odpoví na dotaz relevantními informacemi z interní znalostní báze společnosti Apple a poradci mohou odpověď hodnotit jako „užitečné“ nebo „neužitečné“. Poradci mohou ke každému tématu položit až pět doplňujících otázek.

Apple uvedl, že po shromáždění zpětné vazby plánuje v budoucnu zpřístupnit tento nástroj dalším poradcům. Apple doporučuje zúčastněným poradcům, aby používali „Ask“ před použitím tradičních metod vyhledávání nebo konzultací s vyšším poradcem pro informace, a říká, že tento nástroj je užitečný pro řešení složitých nebo neznámých problémů. Protože je tento nástroj propojen s interní znalostní databází, společnost zajišťuje, že odpovědi jsou věcné a užitečné.