Tento měsíc se uzavře již druhý speciální obchod s Apple Watch. První byl v londýdském obchodním domě Selfridges a teď jej bude následovat luxusní obchod v Galerii Lafayette. Poslední speciální obchod je v Tokiu. Právě v dubnu to budou dva roky od představení jablečných hodinek.



Právě nedávná reklama na Apple Watch úplně upustila od směru, že hodinky jsou módní doplněk, a představila je ve sportovním duchu. Dříve luxusní hodinky propagovali známé osobnosti v médiích a časopisech. Teď už se Apple spoléhá na vlastní propagaci jako fitness hodinek.

Na druhou stranu je potřeba říci, že tento „nezájem“ o luxusní Apple Watch nepředpokládli ani analytici. Ti věřili, že Apple Watch na trhu s luxusními hodinkami prorazí. To se však nestalo. Důvodem je pravděpodobně i cena, kdy se luxusní modely prodávaly téměř za půl milionu korun. Ty byly ve druhé generaci nahrazeny keramickými modely, které si můžete pořídit za mnohem méně peněz.

Zdroj: phonearena.com