Hodinky Apple Watch první i druhé generace zaznamenaly nejlepší čtvrtletí od uvedení na trh. Společnost Apple v posledním kvartálu prodala 4,6 milionů chytrých hodinek, zatímco minulý rok ve stejném čtvrtletí prodala 4,1 milionů kusů.
I přesto podíl na trhu s chytrými hodinkami se jablečné firmě zmenšil na 13,6 % oproti předešlým 14,1 %. Společnost Fitbit, ale zažila mnohem větší pokles. Za poslední čtvrtletí prodala 6,5 milionů fitness náramků a předešlý rok to bylo 8,4 milionů. Fitbit tedy spadl z 29 % na 19,2 %. I když na trhu s wearables nelze srovnávat Apple Watch a fitness náramky.
Mezi první Fitbit a třetí Apple se vměstnalo Xiamo se svými Mi Bands. Jejich úspěch stojí na mnohem nižší ceně oproti konkurenčním značkám a má tak 15,2 % trhu. Jedná se tak o celkem vysoký nárůst, protože ve stejném čtvrtletí minulého roku to bylo 9,1 %.