Podle analytika Neila Cybarta jsou sluchátka AirPods a hodinky Apple Watch prodávány pod cenou se záměrem získání nových zákazníků do ekosystému společnosti Apple. Analytik dále říká taková cenová strategie by byla nepředstavitelná před deseti lety, kdy naopak ceny Applu byly považovány za nepřiměřené.
Sluchátka AirPods si můžete pořídit za 4 990 Kč a hodinky Apple Watch od 11 290 Kč. Například cena sluchátek AirPods v porovnání s konkurenčními značkami, které jsou dostupné ve Spojených státech, je mnohem nižší. Nejdražší bezdrátová sluchátka od společnosti Kanoa pořídíte za dvojnásobnou cenu, jiné jsou v průměru o 3 000 Kč dražší.
Stejná situace se opakuje i u Apple Watch, které mají také téměř poloviční cenu než konkurenční sportovní hodinky Garmin Fenix. Hodinky Apple jsou levnější než Smart Watch od Samsungu. Na druhou stranu pokud byste chtěli keramické Apple Watch, tak si výrazně připlatíte (39 990 Kč). Bohužel cena Apple výrobků se v evropských zemích značně liší, protože Apple cílí především na americký trh.