Včera jsme vás v našem článku o úspěchu Apple Music informovali, že šéf pro Apple Music – Eddy Cue – v tomto týdnu vystoupil na konferenci SXSW. Kromě streamovací služby Apple Music se však rozpovídal také o budoucnosti služeb Applu a taktéž o plánech s originálním obsahem.



Cue se nejdříve rozpovídal o službě Apple News. Ta bohužel v našich končinách zatím není k dispozici, avšak i tak vám o ní něco málo řekneme. Apple News je podle Cua unikátní služba, protože není zaměřena na zobrazování reklamy, jejím hlavním účelem není vydělávat. Jejím hlavním účelem je servírovat vám informace, které chcete číst, ne informace, které byste „měli“ číst. Cue řekl, že si to Apple může dovolat hlavně díky tomu, že služby v současné době nejsou hlavním zdrojem příjmů a Apple na službě jako je Apple News nepotřebuje vydělávat. „Našim cílem není vás nechat číst, abychom vám mohli ukázat ještě více reklam.“

Poté se Cue posunul k tématu vlastního obsahu. A nijak neváhal s odpovědí, že na originální obsah se teď společnost skutečně zaměřuje. Taktéž zmínil, že Apple neplánuje koupit žádnou společnost jako Netflix nebo Disney, jelikož plánem není kvantita, ale kvalita. Apple hledal správné lidi pro pozice na vývoj originálního obsahu už dva roky. Poté našel Zacka Van Amburga a Jamieho Erlichta ze Sony. Cue se zmínil, že Apple hledal někoho, kdo tomuto odvětví skutečně rozuměl dostatečně na to, aby byl pro nadcházející pořady přínosem a ne zátěží. Cue se taktéž zmínil, že Apple investuje nemalé peníze do originálního obsahu. V posledním roce se tým pro originální obsah rozrostl o více než 40 lidí. Vypadá to tedy, že se do budoucna máme skutečně na co těšit.

Zdroj: macrumors.com