Společnost TechCrunch dnes oznámila, že až do 30. září noví předplatitelé, nebo ti, kteří se již dlouho nepřihlásili v aplikaci Netflix, nebudou schopni provést platbu prostřednictvím služby iTunes.



Týká se to následujících zemí: Argentina, Austrálie, Belgie, Brazílie, Kanada, Kolumbie, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Ekvádor, Finsko, Peru, Filipíny, Polsko, Slovensko, Jižní Afrika, Španělsko, Švédsko, Tchaj-wan, Thajsko a Spojené království. Zástupce zákaznického servisu společnosti Netflix k tomu sdělil: „Neustále inovujeme a testujeme nové přístupy k registraci na různých platformách, abychom lépe porozuměli našim členům. Na základě toho, co se učíme, pracujeme na zlepšení funkčnosti aplikace Netflix ve všech zemích. To znamená, že někteří uživatelé iPhonu a iPadu, kteří otevírají aplikaci Netflix, se budou moci přihlásit pouze do existujícího aktivního účtu bez možnosti vytvoření nového.“ Netflix dodává, že i přes testovací režim je možné se zaregistrovat přes webovou stránku pomocí prohlížeče v iPhonu a provést platbu kreditní kartou.

Zdroj: macrumors.com