Spousta zákazníků jsou nadšeni, že si brzy vyzvednou nový iPhone Xs, Xs Max a Apple Watch Series 4. Naneštěstí jsme slyšeli, že některé Apple Store v současné době zaznamenávají problémy s pokladním systémem POS, čímž brání zákazníkům, aby dostali své zařízení.
Od mnoha čtenářů slyšíme, že systém prodeje a vyzvedávání společnosti Apple trvá zhruba o hodinu déle. Vznikla kombinace problémů s logistikou. Jen včera večer zákazníci před objednávkou viděli, že den pro vyzvednutí zařízení je změněn z včerejšího dne až do pondělí. Pokud jde o aktuální problém v některých Apple Store, slyšeli jsme od čtenářů v celé zemi problémy, přičemž jeden uživatel se zmínil o tom, že se jedná o problém na jednom z lokalit Apple Store v Chicagu.
https://twitter.com/CarlntheCity/status/1043235911083814912
@apple @9to5mac @AppleSupport @appleinsider @applestores pickup system went down around 1215pm pst, still waiting in line #infiniteloop1
— Christian sentosa (@salesguy888) September 21, 2018