V této době lidé dostávají spoustu dárků včetně nových produktů do inteligentní domácnosti. Společnost Philips Hue, známá svými doplňky do domácnosti zaznamenala nárůst, který způsobil, že servery společnosti přestaly odpovídat.
Podle zprávy TechCrunch se zákazníci společnosti Philips Hue potýkali s problémy při vytváření nových účtů, přihlášení a propojení jejich účtu s třetí stranou. Společnost zaznamenala větší nárůst aktivací nových zařízení, což způsobilo přetížení na serverech. Uživatelé při zaregistrování nových inteligentních žárovek a zařízení viděli chybové zprávy. Tento problém se dotkl uživatelů, kteří se pokoušeli připojit své účty k inteligentním reproduktorům, jako je Amazon Echo nebo Google Home, a stávající zákazníci společnosti Philips Hue, kteří se potřebovali znovu přihlásit do svých účtů MyHue.
Společnost Philips Hue tvrdí, že tuto záležitost opraví co nejdříve. „Po svátcích vidíme vysoký počet uživatelů, kteří si nastavují své účty. Bohužel to způsobuje chyby u některých zákazníků, kteří nebyli schopni vytvořit svůj účet nebo propojit produkty s jejich hlasovým asistentem. Očekáváme, že problém bude opraven brzy.“ Doufejme tedy, že společnost tento problém vyřeší brzy, zejména proto, že ovlivňuje spíše nové zákazníky.