Spotify má v prvním čtvrtletí roku 130 milionů předplatitelů, meziročně o 31% více. Zisk vzrostl o 22%, přičemž obě metriky překonaly očekávání analytiků. To je více než dvojnásobek přeplatitelů Apple Music.
Nebylo jasné, jaký dopad může mít aktuální situace na poptávku po streamingových službách. Někteří říkají, že když jsou lidé více doma, mohou se snažit zabavit prostřednictvím těchto služeb. Další říkají, že zvýšená nezaměstnanost a ekonomická nejistota pravděpodobně způsobí, že lidé omezí výdaje na nezbytně nutné, a že hodně hudby a podcastů se poslouchá na cestách, takže krize pravděpodobně sníží poptávku. Zdá se, že nakonec byla poptávka celkem vyvážená. Během této doby si společnost také všimla, že písničky, které posluchači přidávají do svých seznamů skladeb, jsou jemnější – to znamená, že jsou akustičtější, méně taneční a naopak více instrumentální.