Během posledních několika týdnů stále rostoucí počet uživatelů hlásí problémy s iTunes Match, službou společnosti Apple, která umožňuje uživatelům nahrávat skladby na iCloud z jiných zdrojů, například z CD.
iTunes Match je součástí předplatného Apple Music a je známý jako hudební knihovna iCloud. iTunes Match umožňuje uživatelům nahrávat skladby a zpřístupňovat je na všech svých zařízeních. iTunes Match nahrává skladby do cloudu uživatelů pouze v případě, že není možné najít stejnou skladbu v knihovně iTunes. V posledních několika týdnech si stále více uživatelů na Twitteru, fórech podpory Apple a Redditu stěžovalo, že služba v podstatě přestala fungovat. Uživatelé hlásí, že iTunes Match se zasekl v neustálém cyklu nahrávání skladeb nebo sladění hudby se skladbami v iTunes Store.
Problém se tak rozšířil, že uživatelé vytvořili hashtag „iTunesMatchBroken“. Velkým důvodem nespokojenosti uživatelů je mlčení společnosti Apple o této záležitosti. Účet Apple Support na Twitteru reagoval na některé uživatelské zprávy pouze výzvami k odeslání zprávy týmu podpory. V soukromé konverzaci bylo některým uživatelům oznámeno podporou Apple, že s touto službou neexistuje žádný problém a že jde o problém s jejich zařízením, a to navzdory tomu, jak je rozšířený.